برای تبادل نظر و ارائه پیشنهادات اثرگذار در حوزه مدیریت شهری با حضور شهردار منطقه ١٣ در پازل یازدهم شهر تهران، سیزدهمین پویش قدم به قدم در محله‌های مرکزی تهران اجرا شد.

بهاره خسروی / محله

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه  ۱۱، در این پویش شهرداران منطقه ۱۱ «سیدمحمد موسوی» و شهردار منطقه١٣  « محمدهادی علی احمدی» به عنوان مهمان از محله‌های هلال‌احمر و حر بازدید کردند.

شهردار منطقه ١١ گفت : « امکان‌سنجی تبدیل فضاهای بی‌دفاع شهری و فضاهایی که نخاله‌ها در آن‌ها جمع شده‌اند به فضاهای قابل استفاده و با کارکرد، در اولویت دستور العمل‌های منطقه قرار دارد. »
در ادامه «سیدمحمد موسوی» پس از بازدید از فضاهای رها شده خیابان مرادی افزود:« این فضاها که باعث نارضایتی شهروندان شده باید پاک‌سازی و تبدیل به فضاهای با کارکردی مثل پارکینگ شوند و این موضوع در حال پی‌گیری است. »
موسوی در بازدید از طرح‌های در دست اجرای محله حر و خیابان جنگ به پیاده راه‌سازی در این محدوده اشاره کرد:« طرح‌های پیاده راه‌سازی این دو محله در دستور کار قرار گرفته و به زودی عملیات عمرانی و اجرای موضوعات فضای سبز در این محله به‌پایان می‌رسد. »
شهردار منطقه ۱۱  دربخش دیگر صحبت‌هایش از پیاده‌روسازی روبروی املاک در حال ساخت یاد کرد و ادامه داد : « موضوع دیگر نیز تاکید بر پیاده‌روسازی املاکی است که عملیات ساخت‌وسازشان به‌پایان رسیده است. این پیاده روسازی برای سهولت در رفت‌وآمد عابرین و خودروهای عبوری در کوچه‌های اصلی وفرعی است تا مشکلات رفت‌وآمد عابران در ١٧ محله تسهیل پیدا کند و کاستی موجود رفع شود.»

کد خبر 716463

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کوچه پس کوچه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha